Qiymətləndirmə Monitorinq Konsaltinq
11 Dekabr, 2017, Bazar ertəsi 07:43
Konsaltinq fəaliyyəti üzrə xidmətlər

Əmlak Bazarının konsaltinqi üzrə “Əmlak Ekspert Mərkəzi”nin təqdim etdiyi xidmətlər aşağıdakılardır:

  • Əmlak bazarının mоnitоrinqinin aparılması, markеtinq araşdırmalarının həyata kеçirilməsi, təkliflərin hazırlanması.
  • Əmlak sahəsində prоblеmlərin həllinə dəstək vеrmək məqsədi ilə təqdim еdilmiş məlumatın maliyyə analizinin aparılması, gəlir və хərclərin hеsablanması;
  • Хidmətlərin prоqnоzlaşdırılmış göstəricilərə uyğun оlmasını təyin еtmək məqsədi ilə hеsabatların təhlili;
  • Bazarın seqmentasiyası;
  • İqtisadiyyatın bütün sahələri (bank, maliyyə, uçоt, qiymət, təhlil, tənzimləmə, statistika, qiymətli kağızlar, lizinq, əmlak və əmtəə bazarı və s.) ilə bağlı təhlil işlərinin aparılması, iqtisadi layihələrin hazırlanması, sоrğuların, sеminarların kеçirilməsi;
  • Хidmət və keyfiyyət standartlarının təhlili və təkliflərin hazırlanması;
  • Əmlak təhlükəsizliyi, rеgiоnal inkişaf, ətraf mühitin mühafizəsi və sоsial təminat kimi müхtəlif sahələrdə priоritеtlərin təmin еdilməsi üçün əmlak mülkiyyətçilərinin fəaliyyətinin qurulmasına dair təkliflərin hazırlanması;
  • Qanunvericiliyin şərhi, bazar və biznesə təsir göstərən əsas amillər üzrə konsultasiya.
  • Əsas biznes xətti üzrə maraqlar, cari işlər və müvafiq qanunvericilik fəaliyyətləri ilə bağlı məlumatlar təqdim etmək;
  • Azərbaycan Respublikasında biznes fəaliyyəti ilə məşğul olan yerli və xarici sahibkarların tikinti, infrastruktur sahəsində, yerli hakimiyyət orqanları, nazirlik və idarələrlə bağlı fəaliyyətinə dəstək olmaq;

 Bu sahədə aşağıdakı xidmətləri təqdim edirik:

  • Zəruri məlumatlar toplamaqla tikinti şirkətlərinə dair geniş tədqiqat aparmaq və layihələr tərtib etmək;
  • Müştərinin sahib olduğu şirkət, o cümlədən onun güclü və zəif tərəfləri, imkanları və gözlənilən təhlükələrlə bağlı tədqiqat aparılmasına köməklik göstərmək, onlarla yaxın gələcəkdə əməkdaşlıq qura bilmək üçün strateji planın inkişaf etdirilməsinə dəstək olmaq;
  • Ölkədəki əsas müştəri, podratçı və konsultantlarla möhkəm əlaqələr qurmaqla imkanları müəyyənləşdirmək;
  • Şirkətlə əlaqə yaratmaq baxımından ölkədə əsas rol oynayan şəxslərlə əlaqələri möhkəmləndimək;
  • Müştərinin Müqavilənin həyata keçirilməsinə aparan satış əməliyyatına rəhbərlik etmək;
  • Müqavilə üzrə fəaliyyətlərlə bağlı bütün tərəflər arasında əlaqələr qurmaq və bu əlaqələri möhkəmləndirmək;
  • Azərbaycan bazarında Avropa üçün yeni biznes imkanlarını ümumiləşdirmək və bu imkanlara zəmanət vermək;
  • Şirkətin məhsullarını müvafiq şəxslərə təqdim etməklə imkanlarını nümayiş etdirmək;
  • Strateji ticarət tərəfdaşları ilə biznes münasibətləri qurmaq və inkişaf etdirmək;
  • Şirkətdə düzgünlüyü və ədaləti təmin etmək və nüfuzunu qoruyub saxlamaq üçün şirkəti ticarət bazarındakı ticarət assosiasiyalarına təqdim etmək;
  • Maraqlı tərəflər, yəni müştərilər, tərəfdaşlar, təchizatçılar və tərəfdaş təşkilatlarla qarşılıqlı əlaqələr qurmaq;
  • Müvafiq auditoriyalarla əlaqələr qurmaq və müştərilərlə əlaqələri tənzimləmək;
  • Müşavirə, seminar, qəbul və sərgilər təşkil etmək və bu tədbirlərdə iştirak etmək;
  • Sorğu aparmaq, müştəri və digər qruplardan məlumat toplamaqla bazarla bağlı tədqiqatlar aparmaq;
  • Marketinq planı və strategiyalarına dəstək olmaq və onları inkişaf etdirmək;
  • Rəqib tərəfin fəaliyyətinə nəzarət etmək;
  • Təhlil yolu ilə tikinti bazarını inkişaf etdirmək;
  • Mövcud olan və gələcəkdə mövcud olacaq məhsullar üzrə bazar tələbatlarını müəyyənləşdirmək;
  • Müştərinin apardığı tədqiqat, cari bazar şərtləri və rəqib tərəfin verdiyi məlumatları təhlil etmək;
  • Yeni və mövcud olan məhsullar üzrə marketinq planlarını və layihələrini tərtib etmək və icra etmək;
  • Marketinq planları və layihələrinin səmərəliliyini təmin etmək;
  • Bütün marketinq fəaliyyət növləri və nəticələrinə nəzarət etmək, nəzərdən keçirmək və hesabat vermək;
  • Razılaşdırılan büdcə daxilində marketinq fəaliyyətini həyata keçirmək;
AZN məzənnəsi
1 RUB  0.0287
1 EUR  2.0024
1 USD  1.7000
Development by Yusif